Materialele din care sunt facute anvelopele moderne sunt cauciuc sintetic, cauciuc natural, material și fir, împreună cu compuși chimici negri și carbon. Ele constau dintr-o banda de rulare și un corp. Benzii de rulare asigură o tracțiune în timp ce corpul prevede izolare pentru o cantitate de aer comprimat. Înainte de a fost dezvoltat de cauciuc, primele versiuni ale anvelopelor au fost pur și simplu trupe de metal care erau montate în jurul roți de lemn pentru a preveni uzura. Anvelope de cauciuc timpurii au fost solide (nu pneumatice). Astăzi, majoritatea anvelopelor sunt structuri gonflabile pneumatice, care cuprind un corp în formă de gogoașă facut de cabluri și fire învelite în cauciuc și, în general, umplute cu aer comprimat pentru a forma o pernă gonflabilă. Anvelopele pneumatice sunt utilizate pe mai multe tipuri de vehicule, inclusiv automobile, biciclete, motociclete, camioane, masini de sapare și aeronave. Anvelopele de metal și cauciuc solid (sau alt polimer) sunt încă folosite pe locomotive și vagoane, anvelopele sunt încă utilizate în diverse aplicații non-auto, cum ar fi unele role, cărucioare, mașini de tuns iarba, și roabe.
joi, 25 aprilie 2013
Ce este o anvelopa?
O anvelopă (sau anvelope) este o acoperire în formă de inel care se potrivește în jurul jantei pe o roată cu rolul de a o proteja și pentru a permite o mai bună performanță a vehicului. Cele mai multe anvelope, cum ar fi cele pentru automobile și biciclete, oferă tracțiune între vehicul și drum oferind în același timp o pernă flexibila care absoarbe șocul.
Materialele din care sunt facute anvelopele moderne sunt cauciuc sintetic, cauciuc natural, material și fir, împreună cu compuși chimici negri și carbon. Ele constau dintr-o banda de rulare și un corp. Benzii de rulare asigură o tracțiune în timp ce corpul prevede izolare pentru o cantitate de aer comprimat. Înainte de a fost dezvoltat de cauciuc, primele versiuni ale anvelopelor au fost pur și simplu trupe de metal care erau montate în jurul roți de lemn pentru a preveni uzura. Anvelope de cauciuc timpurii au fost solide (nu pneumatice). Astăzi, majoritatea anvelopelor sunt structuri gonflabile pneumatice, care cuprind un corp în formă de gogoașă facut de cabluri și fire învelite în cauciuc și, în general, umplute cu aer comprimat pentru a forma o pernă gonflabilă. Anvelopele pneumatice sunt utilizate pe mai multe tipuri de vehicule, inclusiv automobile, biciclete, motociclete, camioane, masini de sapare și aeronave. Anvelopele de metal și cauciuc solid (sau alt polimer) sunt încă folosite pe locomotive și vagoane, anvelopele sunt încă utilizate în diverse aplicații non-auto, cum ar fi unele role, cărucioare, mașini de tuns iarba, și roabe.
Materialele din care sunt facute anvelopele moderne sunt cauciuc sintetic, cauciuc natural, material și fir, împreună cu compuși chimici negri și carbon. Ele constau dintr-o banda de rulare și un corp. Benzii de rulare asigură o tracțiune în timp ce corpul prevede izolare pentru o cantitate de aer comprimat. Înainte de a fost dezvoltat de cauciuc, primele versiuni ale anvelopelor au fost pur și simplu trupe de metal care erau montate în jurul roți de lemn pentru a preveni uzura. Anvelope de cauciuc timpurii au fost solide (nu pneumatice). Astăzi, majoritatea anvelopelor sunt structuri gonflabile pneumatice, care cuprind un corp în formă de gogoașă facut de cabluri și fire învelite în cauciuc și, în general, umplute cu aer comprimat pentru a forma o pernă gonflabilă. Anvelopele pneumatice sunt utilizate pe mai multe tipuri de vehicule, inclusiv automobile, biciclete, motociclete, camioane, masini de sapare și aeronave. Anvelopele de metal și cauciuc solid (sau alt polimer) sunt încă folosite pe locomotive și vagoane, anvelopele sunt încă utilizate în diverse aplicații non-auto, cum ar fi unele role, cărucioare, mașini de tuns iarba, și roabe.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu