luni, 17 iunie 2013

Anvelope de vara ieftine

Da, a venit vara, asta cred ca e clar pentru toata lumea... La peste 30 gr. C masina voastra va avea nevoie de un set de anvelope de vara ieftine intr-o conditie traznet!

Va recomand sa cautati foarte bine anvelopele si sa le cumparati pe cele cu cel mai bun raport pret/calitate. Nu intotdeauna un set de anvelope ieftine este cea mai buna alegere! Eu sunt patit de 2 ori in ultimii ani.

Am cumparat primul lot acum 3 ani de la un tip de pe ocazii. Pret bun (cam 200 lei toate 4), aproape noi, cel putin aparent. Toate bune si frumoase pana cand am mers la mare cu ele din Bucuresti. Pe autostrada am avut neplacerea ca unul dintre cauciucuri sa explodeze, noroc ca nu am patit nimic nici eu, nici masina. Nu trecuse nici macar o saptamana de cand le montasem pe masina, deci uzura facuta de mine era aproape inexistenta.

A doua patanie s-a petrecut chiar in vara aceasta. Am cumparat anvelopele de la un prieten, erau folosite doar vara trecuta. La fel, le-am montat dar... la vulcanizare am constatat ca una avea pana deja facuta :)

Deci mare grija cand cumparati anvelope de vara ieftine, puteti ajunge sa platiti intr-un final mai mult decat v-ati fi gandit vreodata.

Un pret mic poate ascunde o defectiune mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu