sâmbătă, 22 iunie 2013

Cauciucuri ieftine Goodyear Eagle LS

Am avut initial niste cauciucuri Bridgestone de stoc cand am cumpărat masina cu doar 16,000 km pe bord.  

Cauciucurile ieftine Goodyear Eagle LS ofera un sofat decent și sunt destul de liniștite, au o bună tracțiune pe drum uscat. Mai greu insa pe un drum umed... derapeaza foarte mult si pot spune ca sunt chiar periculoase. Nu inteleg cum un set de anvelope Goodyear poate derapa in halul asta... cand ploua si trebuie sa plec cu masina parca imi vine sa iau un taxi decat sa conduc. Si mie imi place sa conduc :)

Dupa doar trei ani și de 39000 km pot spune cu certitudine ca sunt gata pentru înlocuire. Adica alti bani, alta distractie. Deci, din punct de vedere personal, va recomand sa evitati acest model de cauciucuri! Lasati pretul, mergeti pe calitate. Goodyear a produs anvelope mult mai bune si de ce nu mult mai ieftine decat Eagle LS...

Eu le-am cumparat pentru ca am prins o oferta pe un site de anunturi anvelope dar nu as face aceeasi greseala de 2 ori... dar fiecare cu norocul lui, poate voi prindeti un set care sa merite banii, eu unul nu le voi mai incerca inca o data.

Puteti citi mai multe despre Goodyear pe wikipedia aici. Veti gasi un scurt istoric foarte interesant si veti vedea cum au ajuns sa faca de la anvelope foarte bune anvelope foarte ieftine si proaste...

Sofat linistit va doresc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu